Main FAQ Search Groups Members List Profile Private Messages
Log-in Register
 
Forum www.zgdteam.fora.pl Strona Główna
Mała zagadka :P
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zgdteam.fora.pl Strona Główna -> Off top
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BarSko
Przyjaciel zGd



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź RTK !!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 1:04, 17 Lis 2009    Temat postu:

z trakcją sie mylisz, bo gdy juz ruszysz zeby zrobic uslizg musisz miec przynajmniej 200KM i dobre turbo Smile
co do mojego spalania pali duzo ale wkoncu jest to 1.6 16V wysokoobrotowy silnik ktory lubi duze obr i spali zawsze duzo na malych sie meczy i spali jeszcze wiecej
wykresu ci nie przedstawie bo nie mam takiej mozliwosci z testów ulicznych to nie hamownia Razz
co do info to tak jak mowilem sprawdzilem na swoim wielu moich znajomych - caly czas mowa o wtrysku Razz bo kolega ma tez starsze auto na gazniku to tam jak depnie tyle spali...a raczej tyle pojdzie wachy auto nie spali i mozna zalac silnik i wyleci rurą Razz
jak nie zdaze zmienic biegu przy 3 tys Razz to moze to byc np 4 tys ale oczywiscie w obudwoch autach Very Happy a przy 4 zdazysz juz napewno zmienic bieg Very Happy i wlasnie dlatego on sie ladnie szybko rozpedza i ma szybką zmiane biegów a ten "wolny" mimo wszystko bedzie mial spalanie "dłuższe" na kazdym biegu przez co spali wiecej na odc np 100km

p,s, ale zagadka ciekawa prawda? Razz mozna pogdybac Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
~jeRRy
~zGd member...!



Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:08, 18 Lis 2009    Temat postu:

Czyli zakładając, że wasze pomiary były prawidłowe itp itd pozostaje jeszcze pytanie (btw.) jak na to zużycie silnika i jego podzespołów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Przyjaciel zGd



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź RTK !!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:56, 18 Lis 2009    Temat postu:

no powiem Ci ze nie wiem jak z czesciami silnika....ale wiem ze wlasnie przy wolniejszej jezdzie zamulającej wypalają sie gniazda i zawory Razz samochod ogolnie zeby nie był zmulony anie nie butowany powinien miec obr silnika 3-5 czyli najlepiej 4 tys Very Happy wiadomo muł nie dobry ale odcinanie tez nie zdrowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
~jeRRy
~zGd member...!



Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:52, 18 Lis 2009    Temat postu:

przy 4 tys. mam max moment Very Happy
a co do tych obrotów to właśnie przy małych obrotach smarowanie słabsze a do tego jeszcze na gazie ostrym to przeciążenia na panewkach myślę dużo większe niż przy normalnym rozpędzaniu się.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Przyjaciel zGd



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź RTK !!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:32, 19 Lis 2009    Temat postu:

ja max moment obr mam przy 4.5 tys i wtedy zaczyna buczec i wlacza sie zmienna geometria dolotu Very Happy kocham ten dzwięk i dlatego do 5 tys musze jezdzic Razz cos jak vtec tez kozacki dzwiek i ponizej 5 sie nie jezdzi Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
~jeRRy
~zGd member...!



Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:49, 19 Lis 2009    Temat postu:

U mnie z dołu też nie jedzie, dopiero właśnie tak od ok 4tys zaczyna trochę przyspieszać, rewelki nie ma ale nie do tego jest stworzony ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Przyjaciel zGd



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź RTK !!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:00, 19 Lis 2009    Temat postu:

moj do 2 nie idzie a od 2.5 3 dostaje powera a od i miazge ma od 4 Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
~jeRRy
~zGd member...!



Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:11, 20 Lis 2009    Temat postu:

patrze że temat jest nasz:P no u mnie jest coś podobnego pewnie ze względu na 16 zaworów, tylko moc nie ta ale kto wie Razz kto wie niech powie;p hehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Przyjaciel zGd



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź RTK !!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:45, 21 Lis 2009    Temat postu:

no 16 zaworów zawsze były wysokooobrotowe Razz wiec nie ma sie co dziwic ze na początku muł a pozniej istny potwór Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
~jeRRy
~zGd member...!



Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:02, 22 Lis 2009    Temat postu:

tylko przy większej mocy może i tak ale nawet tak jak u mnie różnica jest bardzo mocno odczuwalna, jeździłem 8-mka i powiem, że bardzo przyjemnie ciągnie od dołu trochę tego brakuje, tak jak na miasto było by w sam raz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Przyjaciel zGd



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź RTK !!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:10, 23 Lis 2009    Temat postu:

no 8v tez jezdzilem i na dole lepsze od 16 ale coz jesli chodzi o hardkor to 16 rlz Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
~jeRRy
~zGd member...!



Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:26, 24 Lis 2009    Temat postu:

hehe dokładnie zależy do czego dany samochód ma służyć, do spokojnej jazdy pewnie będzie ona lepsza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Przyjaciel zGd



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź RTK !!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:23, 24 Lis 2009    Temat postu:

i do miasta 8 lepsza bo 16 jednak trzeba krecic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simon
Administrator ;>



Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ten spam ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:40, 26 Lis 2009    Temat postu:

Myślę że co do spalania może mieć związek sama płynność jazdy (ewentualne szarpania w przypadku mniej doświadczonych kierowców itp.), także umiejętność i sposób zmiany biegów.
Co do 8V jeździłem jakiś czas Fiatem Uno i faktycznie dość przyjemnie to przyśpieszało już od pierwszych obrotów (nawet na LPG).
Porównując miałem okazję przejechać się mazdą 323 na 16 i tam już szło to mozolniej więc coś w tym prawdy musi być Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez simon dnia Czw 17:41, 26 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
~jeRRy
~zGd member...!



Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:22, 27 Lis 2009    Temat postu:

ale jak już są odpowiednie obroty to ten 8v jakoś slbo sobie radzi przy 16 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zgdteam.fora.pl Strona Główna -> Off top Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
xeon Template © Digital-Delusion
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin