Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BarSko
Przyjaciel zGd
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź RTK !! Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 1:04, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
z trakcją sie mylisz, bo gdy juz ruszysz zeby zrobic uslizg musisz miec przynajmniej 200KM i dobre turbo
co do mojego spalania pali duzo ale wkoncu jest to 1.6 16V wysokoobrotowy silnik ktory lubi duze obr i spali zawsze duzo na malych sie meczy i spali jeszcze wiecej
wykresu ci nie przedstawie bo nie mam takiej mozliwosci z testów ulicznych to nie hamownia
co do info to tak jak mowilem sprawdzilem na swoim wielu moich znajomych - caly czas mowa o wtrysku bo kolega ma tez starsze auto na gazniku to tam jak depnie tyle spali...a raczej tyle pojdzie wachy auto nie spali i mozna zalac silnik i wyleci rurą
jak nie zdaze zmienic biegu przy 3 tys to moze to byc np 4 tys ale oczywiscie w obudwoch autach a przy 4 zdazysz juz napewno zmienic bieg i wlasnie dlatego on sie ladnie szybko rozpedza i ma szybką zmiane biegów a ten "wolny" mimo wszystko bedzie mial spalanie "dłuższe" na kazdym biegu przez co spali wiecej na odc np 100km
p,s, ale zagadka ciekawa prawda? mozna pogdybac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
~jeRRy
~zGd member...!
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:08, 18 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Czyli zakładając, że wasze pomiary były prawidłowe itp itd pozostaje jeszcze pytanie (btw.) jak na to zużycie silnika i jego podzespołów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BarSko
Przyjaciel zGd
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź RTK !! Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:56, 18 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
no powiem Ci ze nie wiem jak z czesciami silnika....ale wiem ze wlasnie przy wolniejszej jezdzie zamulającej wypalają sie gniazda i zawory samochod ogolnie zeby nie był zmulony anie nie butowany powinien miec obr silnika 3-5 czyli najlepiej 4 tys wiadomo muł nie dobry ale odcinanie tez nie zdrowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
~jeRRy
~zGd member...!
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:52, 18 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
przy 4 tys. mam max moment
a co do tych obrotów to właśnie przy małych obrotach smarowanie słabsze a do tego jeszcze na gazie ostrym to przeciążenia na panewkach myślę dużo większe niż przy normalnym rozpędzaniu się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BarSko
Przyjaciel zGd
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź RTK !! Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:32, 19 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
ja max moment obr mam przy 4.5 tys i wtedy zaczyna buczec i wlacza sie zmienna geometria dolotu kocham ten dzwięk i dlatego do 5 tys musze jezdzic cos jak vtec tez kozacki dzwiek i ponizej 5 sie nie jezdzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
~jeRRy
~zGd member...!
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:49, 19 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
U mnie z dołu też nie jedzie, dopiero właśnie tak od ok 4tys zaczyna trochę przyspieszać, rewelki nie ma ale nie do tego jest stworzony ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BarSko
Przyjaciel zGd
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź RTK !! Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:00, 19 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
moj do 2 nie idzie a od 2.5 3 dostaje powera a od i miazge ma od 4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
~jeRRy
~zGd member...!
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:11, 20 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
patrze że temat jest nasz:P no u mnie jest coś podobnego pewnie ze względu na 16 zaworów, tylko moc nie ta ale kto wie kto wie niech powie;p hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BarSko
Przyjaciel zGd
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź RTK !! Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:45, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
no 16 zaworów zawsze były wysokooobrotowe wiec nie ma sie co dziwic ze na początku muł a pozniej istny potwór
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
~jeRRy
~zGd member...!
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:02, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
tylko przy większej mocy może i tak ale nawet tak jak u mnie różnica jest bardzo mocno odczuwalna, jeździłem 8-mka i powiem, że bardzo przyjemnie ciągnie od dołu trochę tego brakuje, tak jak na miasto było by w sam raz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BarSko
Przyjaciel zGd
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź RTK !! Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:10, 23 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
no 8v tez jezdzilem i na dole lepsze od 16 ale coz jesli chodzi o hardkor to 16 rlz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
~jeRRy
~zGd member...!
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:26, 24 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
hehe dokładnie zależy do czego dany samochód ma służyć, do spokojnej jazdy pewnie będzie ona lepsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BarSko
Przyjaciel zGd
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź RTK !! Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:23, 24 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
i do miasta 8 lepsza bo 16 jednak trzeba krecic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
simon
Administrator ;>
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ten spam ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:40, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Myślę że co do spalania może mieć związek sama płynność jazdy (ewentualne szarpania w przypadku mniej doświadczonych kierowców itp.), także umiejętność i sposób zmiany biegów.
Co do 8V jeździłem jakiś czas Fiatem Uno i faktycznie dość przyjemnie to przyśpieszało już od pierwszych obrotów (nawet na LPG).
Porównując miałem okazję przejechać się mazdą 323 na 16 i tam już szło to mozolniej więc coś w tym prawdy musi być
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez simon dnia Czw 17:41, 26 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
~jeRRy
~zGd member...!
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:22, 27 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
ale jak już są odpowiednie obroty to ten 8v jakoś slbo sobie radzi przy 16
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|