Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yaku
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:42, 13 Sie 2009 Temat postu: [LFS] setting car |
|
|
// Topic dla ludzi chcących ubogacić bądź wzbogacić się o nowe ustawienia //
Skrzynia jakiej używam pozwala na pokonywanie zakrętów w prędkości 120 na wejściu - 90 na wyjściu. Czuję, że można by przejechać je znacznie szybciej, jednak mam problem z zmodyfikowaniem skrzyni. Jakkolwiek nie zmienię przełożenia.. wirtualny sprzęcik staje się lipny.
Przykładowo.
Obniżam suwak trzeciego biegu. Choć prędkość na wejściu rośnie nieznacznie, to samochód podczas poślizgu ma małą moc, oraz wolniej się rozpędza. Gdy przesunę suwak w prawo mam więcej mocy, ale mniejszą prędkość, no i bardzo wysokie obroty silnika. Tylne koło zbyt szybko ucieka i aby nie stracić prędkości z powodu zbyt dużego kontu pozostaje mi zwolnić :/
Jeśli przesunę skrzynię tak aby 120km/h osiągał nie na trzecim a czwartym biegu, to najpewniej da się ustawić ją do zakrętów tak jakbym chciał. Jednak wtedy maksymalna prędkość na prostej będzie sięgała ~160km/h, więc samochód wymięknie podczas wyścigu.
Dłuższe biegi, dynamika, .. Macie przekładnię którą można by tutaj wpasować? Możecie pomóc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
~jeRRy
~zGd member...!
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:37, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
a więc tak, temat o setach jest w dodatkach na forum.
Z tego co widzę po Twoim opisie potrzebujesz szybkiej skrzynki przy czym jezeli szybko chcesz wpadac i wypadac z zakrętów to pierwsze i najważniejsze to płynna jazda, co do seta to wszystko zależy od zakrętu,nie w każdy da się szybko wejść i wyjść z niego. powiedz jaka wersja lfsa, na jakich oponach jezdzisz a i ważnyjest też set.
ps.jezeli chcesz szybko wyjść z zakretu musisz jechac mniejszym katem i każde zawachanie liczy sie z tym ze zwalniasz z tego co patrzylem to mozna na 3 120 co u mnie jest opor prawie;/ wyjsc z zakretu przy okolo 110. najlepiej daj seta luknac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yaku
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:03, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Cieszę się oryginalnymi samochodami. Jedynymi i wyjątkowymi. Mimo że nie prowadzą się zbyt łatwo wymagając stałego skupienia, to część z nich ociera się o realizm, o który tak trudno w lfs'ie. Cieszy mnie ta ich wyjątkowość.
Technika jazdy i opanowania samochodu jest bardzo ważna. Masz racje twierdząc że niezależnie od ustawień samochodu można jeździć dobrze. Niemniej gdy poruszasz się tym samym wozem przez jakiś czas zaczynasz dostrzegać jego zalety, jak i wady. Czasem masz farta wyczuć jasno i wyraźnie co dokładnie cię ogranicza. W moim wypadku jest to skrzynia biegów.
P.S.
Jazda na myszy + klawiszach zmusza do pewnych ustępstw. O ile myszka może robić za kierownice, tak para przycisków nie zastąpi pedałów gazu i hamulca.
~jeRRy napisał: | a więc tak, temat o setach jest w dodatkach na forum.(..) |
Hoo.. Temat zauważyłem, ale jako że potrzebuję jedynie kawałeczka ustawień, odniosłem wrażenie, że ten post się tam nie przyjmie.
Jeśli moder. stwierdzi inaczej : sorka, i prośba o podklejenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
~jeRRy
~zGd member...!
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:41, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Yaku napisał: |
P.S.
Jazda na myszy + klawiszach zmusza do pewnych ustępstw. O ile myszka może robić za kierownice, tak para przycisków nie zastąpi pedałów gazu i hamulca.. |
a mysz nie oddaje tego co kierownica, mam porownanie pomiedzy kierownica a klawa bo gram i na tym i na tym.
jezeli uważasz, że Twój problem polega tylko i wyłącznie na skrzyni to same przelozenie na biegach nic nie daje jeśli nie ustawisz dobrze głownego, musisz oba skonfigurowac w miare dobrze a efekt bedzie, nie jest to proste, musimy sie zgadac na serwie to dam Ci sie przejechac na jednym z setow z ciekawa skrzynia.
co do tego tekstu odnosnie reala i samochodow nie wiem do czego chciales nawiazac ale lfs nie oddaje tego co real, nie ma tej adrenaliny, przeciążeń i wszystkiego co jest w samochodzie, nawet grajac na kierownicy ktora daje duza wieksza frajde dalej niejest to to, jezeli masz prawo jazdy i jezdziles juz troche to zapewne wiesz o co mi chodzi.
mozesz podac mi przelozenie glowne swoje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yaku
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:01, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
~jeRRy napisał: | Yaku napisał: |
P.S.
Jazda na myszy + klawiszach zmusza do pewnych ustępstw. O ile myszka może robić za kierownice, tak para przycisków nie zastąpi pedałów gazu i hamulca.. |
a mysz nie oddaje tego co kierownica, mam porownanie pomiedzy kierownica a klawa bo gram i na tym i na tym. |
Z pewnością. Jednak kontroler kierownicy nie oddaje też tej rzeczywistej.
Kwestia przyzwyczajenia
~jeRRy napisał: | jezeli uważasz, że Twój problem polega tylko i wyłącznie na skrzyni to same przelozenie na biegach nic nie daje jeśli nie ustawisz dobrze głownego, musisz oba skonfigurowac w miare dobrze a efekt bedzie, nie jest to proste, musimy sie zgadac na serwie to dam Ci sie przejechac na jednym z setow z ciekawa skrzynia. |
Hoo.. miło z twojej strony ^^
~jeRRy napisał: | co do tego tekstu odnosnie reala i samochodow nie wiem do czego chciales nawiazac ale lfs nie oddaje tego co real, nie ma tej adrenaliny, przeciążeń i wszystkiego co jest w samochodzie, nawet grajac na kierownicy ktora daje duza wieksza frajde dalej niejest to to, jezeli masz prawo jazdy i jezdziles juz troche to zapewne wiesz o co mi chodzi.
mozesz podac mi przelozenie glowne swoje? |
Dokładnie. Żeby tylko dożyć chwili, gdy powstaną symulacje tak doskonale oddające realia :'D
Póki co rządzi LFS. Najlepsza symulacja pozwalająca driftować za pomocą myszki (bez konieczności kupowania drogich kontrolerów) z jaką styknąłem się na PC'cie. Lubię tą grę.
Moja obecna skrzynia wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yaku dnia Pią 13:15, 14 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
~jeRRy
~zGd member...!
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:35, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
lol
bardzo dziwne ale masz identyczna skrzynie na jakiej ja jezdze na demo oÓ
zmień naped na 75 a blokowanie na 50%
bardzo to podejzane bo nawet sie nie rozni nidzie 3 cyfra po przecinku oÓ
skad masz tego seta ;>?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yaku
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:53, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
~jeRRy napisał: | skad masz tego seta ;>? |
No jak ? Przeklepałeś dane ze screenu, to muszą być takie same ;p
100% pewności nie mam. Raczej dawne czasy.
Gdy wyszła wersja "U" albo "W" zdecydowałem się przesiąść ze starej dobrej "P". Niestety jako że do tamtego czasu drifciłem w XRG (ha.. to było mocne. Ręce-zęby-mózg na ścianie, ale ślizgać się dało xD ) przeszukałem sieć w poszukiwaniu gotowych setów.
Być może pochodzi z tych pierwszych. Potem cóż.. metodą prób i błędów, fochów i zachcianek powoli modyfikowałem set. Skrzynia biegów mogła zostać nie ruszana (choć to dziwne xD ). Świetnie się sprawdzała już od początku.
P.S.
Na co "wstępne obciążenie"?
P.P.S.
Przychodzi mi do głowy jeszcze jedna możliwość.
Część modyfikacji wprowadziłem na podstawie otrzymanych setów (głównie zawieszenie). W jakich klanach byłeś wcześniej?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yaku dnia Pią 21:57, 14 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
~jeRRy
~zGd member...!
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 1:18, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
sry blokowanie naped:P
a obciazenie daj na jakies 170 a co do zawieszenia to to juz typowo wedle uznania.
ja zawsze cos tam sobie dlubalem.
co do "klanow" nie bylem w zadnym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
simon
Administrator ;>
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ten spam ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 1:23, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
hmm, też z kądś znam tego seta ;>
btw.
"klan" ? lol, co to jest ? ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yaku
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:16, 17 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
~jeRRy napisał: | sry blokowanie naped:P |
Odwrotnie?
Czyli blokowanie (napęd 50%, a hamowanie 75%) ?
Już tak jak teraz jest ciekawie. Albo to moja wyobraźnia (tak uparcie szukająca efektu), ale sprawia wrażenie bardziej opanowanego, choć i lekko mniej agresywnego. Grejt! Dzięki.
simon napisał: | hmm, też z kądś znam tego seta ;> |
Ha.. Klękajcie narody!
. . . . . . . . . . . . . . Sława
Już ktoś legendy opowiada? Nie zwlekają
simon napisał: | "klan" ? lol, co to jest ? ;D |
Spatrzenie po mmorpg. Spoko, spoko - każdy kuma o co biega.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|